ذوب آهن موزیک

ساخت وبلاگ
چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : اجاره روزانه خانه مبله بخوانید :

چرا اجاره روزانه آپارتمان مبله؟ 

حال این سوال مطرح است که اجاره خانه به صورت روزانه چه مزیتی برای کسی که آپارتمان را اجاره می‌کند دارد؟ اجاره روزانه آپارتمان‌های مبله می تواند برای افرادی که به تهران مسافرت یا مهاجرت می کنند بسیار مفید باشد. بعضی از افراد برای ماموریتی کاری به تهران می آیند و نمی‌خواهند که هزینه ی اضافی صرف اقامت در هتل را بدهند و ترجیح می دهند که آپارتمان مبله ای برای یک روز در تهران اجاره کنند که کاملا منطقی و معقول است.

اجاره روزانه آپارتمان مبله

 

توجه به قوانین مالک برای اجاره روزانه آپارتمان مبله

فرض را بر این بگیریم که شما آپارتمانی برای یک روز اجاره می کنید و قصد دارید که در آن یک مهمانی برگزار کنید ، قبل از اینکه تمام هزینه اجاره آپارتمان مبله در تهران را پرداخت کنید ، از قوانین و شرایط مالک مطلع شوید بعضی از مالکین مخالف این کار در ملک خود هستند. همچنین برخی از مالکین دوست ندارند که حیوانان از جمله سگ و گربه وارد منزل شوند حتما قبل از اجاره آپارتمان های مبله اطلاعات کامل را به دست بیاورید.

اما اگر اشتباها به ملک اجاره شده آسیب برسانید یعنی ،گوشه‌ای از مبل را پاره کنید،چیزی در لوله فاضلاب بیندازید و فرش خانه را بسوزانید ، مجسمه گران‌قیمتی را بشکنید؛ در این صورت باید ازجیب خودتان آن وسیله را تعمیر یا تعویض کنید.

شرایط اجاره روزانه آپارتمان مبله چیست؟

انتخاب و رزرو اپارتمان مبله مورد نظر حداقل یک روز قبل از ورود. در صورت پر نبودن آپارتمان مورد نظر، در همان روز نیز می‌شود رزرو خود را انجام داد.

مدارک لازم برای اجاره خانه مبله در تهران چیست؟

برای اجاره خانه مبله در تهران ارائه مدارک شناسایی لازم و معتبر. همچنین مدارک ممحرمیت برای زوجین

چرا اجاره روزانه آپارتمان مبله ؟

1.آپارتمان مبله تمام امکانات رفاهی از جمله وسایل آشپزی را دارد می باشد در حالی که هتل اینگونه نمی باشد.

2.ورود و خروج در آپارتمان مبله راحتتر و بی در دسر تر می باشد.

3.آزادی عمل(راحتی) مهمانان و مسفران عزیز در آپارتمان مبله نسبت به هتل مسلما بیشتر می باشد

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 275 تاريخ : 8 اسفند 1398 ساعت: 13:1

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : پادکست چیست؟ بخوانید :

پادکست چیست؟

خوب بدون معطلی می رویم سر اصل مطلب. ما تا کنون مطالب بالا را گفتیم تا مقدمه ای باشد برای ادامه بحث و پرداختن به پادکست دیجیتال مارکتینگ  و همین که بدانیم در کجای دنیای دیجیتال مارکتینگ قرار داریم.

پادکست چیست؟

پادکست چیست؟

قبل از اینکه بگوییم پادکست دیجیتال مارکتینگ چیست باید بگوییم که اصلا پادکست چیست؟

پادکست درواقع همان رادیو است. با این تفاوت که شما در رادیو نمی توانید ساعت بخش برنامه ها را تنظیم کنید و آن ها را به عقب و جلو  ببرید ولی در پادکست می توانید کنترل کامل روی آن داشته باشید.

اگر بخواهم از اهمیت پادکست برای شما بگویم؛ باید به این شعر معروف فروغ فرخزاد اشاره کنم که میگوید “تنها صداست که می ماند”البته از شوخی که بگذریم، مهمترین مزیت های پادکست ها برای افرادی است که امکان مطالعه ندارند. مثلا افرادی که پشت فرمان اتومبیل هستند و یا افراد نابینا! به علاوه این ها، پادکست ها می توانند برای افراد یک حس نوستالژی را فراهم آورند.

در واقع افراد زیادی هستند که علاقه زیادی به گوش دادن رادیو دارند. اما از آنجایی که محتوای رادیویی صدا و سیما، آن چنان که باید و شاید جذاب نیست. خود این موضوع می تواند یک فرصت مناسب برای افرادی باشد که می خواهند از طریق تولید محتوای صوتی و پادکست اقدام به دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی نمایند.

قبل از اینکه بگوییم پادکست دیجیتال مارکتینگ چیست باید بگوییم که اصلا پادکست چیست؟

قبل از اینکه بگوییم پادکست دیجیتال مارکتینگ چیست باید بگوییم که اصلا پادکست چیست؟

تولید پادکست چه مزایایی دارد؟

شاید بهتر باشد که این سوال را به این گونه بیان کنیم، چرا پادکست تولید کنیم؟

پادکست یکی از ابزارهای قوی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات، دانش، خلاقیت، افکار و مواردی از این دست می باشد. شما در هر حوزه ای که فعالیت می کنید می توانید در کنار سایر روش های دیجیتال مارکتینگ، از پادکست ها هم استفاده نمایید.

فکر نکنید که پادکست فقط برای به اشتراک گذاشتن افکار احساسی و داستان سرایی است، نه! شما می توانید به راحتی از پادکست ها برای تولید محتوا و تبلیغات خودتان نیز استفاده نمایید.

تولید پادکست چه مزایایی دارد؟

تولید پادکست چه مزایایی دارد؟

به نظر من اگر بتوانید یک پخش کننده آنلاین صدا در رسانه خود داشته باشید که مانند رادیو عمل کرده و کاربران به جای استفاده از رادیو بتوانند از موبایل خود به برنامه های شما گوش کنند، به بزرگترین موفقیت کاری خود دست یافته اید. در این صورت خیلی راحت می توانید به تمام اهداف تجاری خود دست یابید. اما سوای این ها اگر بخواهیم به طور خلاصه مزایای پادکست ها بیان کنیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

جذب مخاطبین علاقه مند به پادکست

این نکته یادتان باشد که افراد زیادی هستند که علاقه مند به گوش دادن به محتوای صوتی هستند. دلایل زیادی هم برای این موضوع وجود دارد. افراد زیادی هستند که به دلیل شغلی که دارند نمی توانند در طول روز به دیدن ویدئو یا مطالعه بپردازند.

مانند افرادی که اوقات زیادی از وقت خود را در پشت فرمان اتومبیل سپری می کنند و یا آن هایی که از مشکلات نابینایی رنج می برند. جدا از اهداف تجاری خود بد نیست که توجه ویژه ای به افراد نابینا داشته باشید. تولید محتوا برای این افراد با هر نیتی که باشد اگر بر دانش و اطلاعات آن ها بیفزاید و گره از مشکلات آن ها بگشاید می تواند کار خداپسندانه ای باشد.

در کل در کنار این افراد، انسان های زیادی دیگری هستند که کلا با گوش دادن به رادیو در طول روز احساس آرامش می کنند. شما اگر بتوانید با محتوا صوتی یا همان پادکست هایی که تولید می کنید نظر آن ها را جلب کنید به طوری که پادکست ها و رسانه شما جایگزین رادیو برای آن ها شود؛ سهم زیادی از مخاطبین را به دست آورده اید.

جذب مخاطبین علاقه مند به پادکست

جذب مخاطبین علاقه مند به پادکست

به جز این مسائلی که در بالا به آن اشاره کرده ایم، به هیچ عنوان یک نوشته و متن نمی تواند مانند صدای انسان با مخاطب ارتباط برقرار کند. اگر مهارت های لازم در تولید پادکست را کسب کرده باشید و بتوانید به صورت حرفه ای به تولید پادکست بپردازید، می توانید به راحتی با حالات گفتار خود عواطف و احساست خود را به شنونده منتقل نمایید و او را تحت تاثیر قرار دهید. در این صورت مخاطبین نیز، با شما ارتباط عمیقی برقرار نموده و به مشتریان وفادار شما تبدیل می شوند.

منبع

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 305 تاريخ : 9 اسفند 1398 ساعت: 11:58

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : تور لحظه آخری چیست و چه تفاوتی با تور مسافرتی دارد؟ بخوانید :

احتمالا نام تور های لحظه آخری به گوشتان آشنا است و شاید می خواهید بدانید تور لحظه آخری چیست و چه تفاوتی با تور مسافرتی دارد ، در این مقاله به همین موضوع می پردازیم تا اگر قصد سفر دارید بتوانید بهترین مقصد و تور را برگزینید و تجربه ای خاطره انگیز کسب نمایید، همان‌طور که از نام تور لحظه آخری برمی آید این نوع تورها در لحظه آخر اعلام و به ثبت می‌رسند و مسافر می تواند چند روز قبل از سفر خود تور را خریداری یا رزرو نماید.

لازم به ذکر است این تورها بیشتر به مقاصدی برگزار می‌شوند که نیازی به ویزا ندارند و یا ویزای آن ها در مدت زمان کوتاه و یا در هنگام ورود به فرودگاه مقصد صادر می شود، تورهای لحظه آخری را آژانس هایی برگزار می کند که برخی شرایط را داشته باشند از جمله این شرایط قادر به چارتر کردن پرواز های مختلف به مقاصد مورد نظر  می باشد، این آژانس‌ها در برخی موارد برای این که صندلی‌های خالی را در موعد مقرر برگزاری تور به فروش برسانند، قیمت ها را کاهش می دهند تا مسافران بیشتری را جذب نمایند.

در حقیقت تورهای لحظه آخری یک منفعت دو طرفه است که هم مسافر با قیمت های کم تر بتواند سفر کند و هم آژانس برگزار کننده ضرر نکند، این تورها بیشتر برای مقاصد خارجی هستند و به خصوص در این شرایط بحرانی اقتصادی که قیمت تورهای مسافرتی به دلایل گرانی دلار و بلیط هواپیما چندین برابر شده فرصت بسیار مناسبی برای افرادی ایجاد می کند که با قیمت های سرشکن شده بتوانند به سفری ارزان و اقتصادی بروند .

جالب است بدانید که شرایط برگزاری تور لحظه آخری و خدماتی که در آن‌ها ارائه می شود هیچ تفاوتی با کیفیت خدمات تور مسافرتی ندارد و تنها به دلیل این که به سرعت به فروش برسند، ارائه می گردند، یکی از آژانس‌های مسافرتی که در برگزاری تورهای لحظه آخری ید طولایی دارد، آژانس سلام پرواز ایرانیان است ، این آژانس خدمات گردشگری به مقاصد بسیاری از جمله ترکیه ، دبی و مالزی تورهای لحظه آخری را برگزار می کند.

برای مشاهده لیست قیمت تور ارزان و لحظه آخری استانبول در سلام پرواز  به راحتی و با مراجعه به وب سایت www.salamparvaz.com  می توانید از چگونگی برگزاری تورها و زمانبندی و قیمت آن ها مطلع گردید ، همان طور که می دانید استانبول یکی از مقاصد توریستی و اصلی برای ایرانی ها است و در سال های اخیر ایرانی های زیادی به این شهر زیبای ترکیه سفر کرده اند و از جاذبه های آن دیدن نموده اند ، بسیاری هم تنها به قصد خریدهای ارزان به این شهر مسافرت می کنند ولی در یکسال اخیر تعداد مسافران به این مقصد به دلایلی که در بالا به آن ها اشاره کردیم ، بسیار ریزش کرده است.

یکی دیگر از شهرهای پرطرفدار در بین ایرانی ها ، دبی در امارات متحده عربی است که در این روزها اصلا نمی توان به سراغ تورهای دبی رفت چرا که دبی به خودی خود شهر گرانی است و با افزایش چندین برابری قیمت تورهای آن باعث شده تا تعداد افرادی که به این شهر مدرن و زیبا سفر می کنند به شدت کاهش یابد.

در گذشته تنها با ۲ میلیون تومان می شد به دبی سفر کرد و در یکی از هتل های خوب آن اقامت گزید ولی امروزه تور دبی از ۶ میلیون تومان شروع می شود و بسیاری از مردم قادر به پرداخت چنین هزینه ای نمی باشند ولی از آن جایی که ویزای دبی در مدت زمان کوتاهی صادر می شود، تورهای لجظه آخری بسیاری به این مقصد برگزار می گردد.

سلام پرواز یکی از گروه هایی است که تور لحظه آخری دبی را برای چندین سال متوالی و هر هفته برگزار می نماید ، بررسی لیست تمامی تورهای لحظه آخری ارزان دبی شروع قیمت از ۳ میلیون تومان در وبسایت آژانس مسافرتی سلام پرواز به راحتی امکان پذیر است و تنها با چند کلیک ساده می توانید تور دبی لحظه آخری را با قیمت های بسیار ایده آل و باور نکردنی رزرو یا خریداری نمایید و به دیدن این شهر فوق مدرن بروید.

یکی از کشورهای بسیار پرطرفدار و زیبا که جاذبه های گردشگری طبیعی بسیاری دارد ، مالزی در جنوب شرق قاره آسیا می باشد، در دهه اخیر هموطنان ایرانی بسیاری برای تحصیل و مسافرت کشور مالزی را انتخاب کرده اند و  به شهرهای مختلف آن سفر نموده اند.

مالزی یکی دیگر از کشورهایی است که سیر تصاعدی پیشرفت را طی کرده و در دو سال آتی به دسته کشورهای توسعه یافته می پیوندد، این کشور سواحل و جزیره های بسیار زیبایی دارد و به واسطه زیرساخت های پیشرفته گردشگری خود تبدیل به یکی از توریستی ترین کشورهای جهان شده است و گردشگران از اروپا و آمریکا و دورترین نقاط به این سرزمین زیبا سفر می کنند و به همین دلیل صنعت گردشگری مالزی امروزه تبدیل به یکی از مهم ترین منابع درآمد این کشور شده است.

خوشبختانه ایرانی‌ها در حال حاضر برای سفر به مالزی نیازی به اخذ ویزا از قبل ندارند و با ورود به مرزهای این سرزمین ویزا برای آن‌ها صادر می‌شود و به همین دلیل تورهای لحظه آخری برای این مقصد جذاب هم برگزار می شود چرا که قیمت تورهای عادی مالزی هم به مانند دیگر تورهای خارجی افزایش یافته و بسیاری قادر به شرکت در آن ها نیستند.

اگر دوست دارید شهرهای زیبای مالزی را از نزدیک ببنید با ورود به سایت سلام پرواز برای مشاهده لیست تعرفه و تاریخ شروع تمامی تور های مالزی لحظه آخری با قیمتی بسیار ارزان می توانید با صرف هزینه های کم تری به سفری مهیج و خاطره انگیز بروید ، لازم به ذکر است برای رزرو تور مالزی لحظه آخری تنها یک هفته قبل از سفر می توانید اقدام نمایید.


https://shanbemag.com/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%84%d8%ad%d8%b8%d9%87-%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%85%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%b1%d8%aa%db%8c/

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 383 تاريخ : 1 اسفند 1398 ساعت: 3:5

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : آشنایی با خدمات صنعتی بخوانید :

آشنایی با خدمات صنعتی

   وقتی در مورد خدمات صنعتی صحبت می‌شود، چیزی که در ذهن اکثر مردم تداعی می‌شود، ارائه خدماتی نظیر تعمیر و تعویض قطعه و به طور کلی خدمات پس از فروش است که معمولا با داشتن ضمانت نامه‌ای که به خریدار ارائه می‌شود، قابل استفاده است. اما این فقط قسمت کوچکی از خدمات صنعتی به معنای واقعی است. بخش عمده‌ای از این خدمات به خود صنعت بر‌ می‌گردد. مثلا کارخانجاتی که فقط در تولید کردن قطعه‌ای خاص و کلیدی تخصص دارند و آن قطعه را برای مصرف شاید ده‌ها کارخانه‌ی دیگر تولید می‌کنند و عملکرد صحیح کارخانجات دیگر، می‌تواند نیازمند همان یک قطعه باشد.

 

خدمات صنعتی، خدمتی در راستای رفع نیازهای جامعه

   صنعت‌گران و یا صاحبان صنعت، برای انجام خدمات گسترده در راستای صنعتی که در آن تبحر دارند، رفع نیاز مشتریان و یا حتی سایر شرکت‌ها و کارخانجات و جلب رضایت ایشان اقدام به ارائه خدمات صنعتیخود می‌کنند که نباید با ارائه خود محصولات صنعتی اشتباه گرفته شود. گاهی محصولات صنعتی که ارائه می‌شوند، با توجه به نحوه‌ی استفاده و یا مدت زمانی که از تولید و فروش کالا گذشته، دچار مشکلات قابل حلی می‌شوند که معمولا صاحبان صنعت برای رفع این شرایط خدماتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. خدمات صنعتیکه در واقع می‌تواند جزو حقوق مادی و معنوی مشتریان باشد، ممکن است مربوط به استهلاک محصول خریداری شده پس از چند سال، ایرادات نصبی، تعویض برخی قطعات و یا حتی در مواردی جایگزینی محصول باشد. گاهی اوقات هم خدمات صنعتیچیزی فراتر از موارد ذکر شده است و صنعت‌گران خدمات صنعتیرا برای سایر کارخانه‌داران و یا شرکت‌ها فراهم می‌کند. ارائه خدمات صنعتیبه شرکت‌ها و کارخانه‌های دیگر می‌تواند خدمات مشاوره‌ای به عنوان مثال به منظور پیشرفت شرکت و یا کمک به کارمندان و مدیران حرفه‌ای برای بهبود صنعت و عملکردشان باشد که این مورد بیشتر مردم محور است و به مشتریان نهایی توجه ویژه دارد.  در مورد دیگر این خدمات صنعتیکه به کارخانجات و شرکت‌های دیگر ارائه می‌شوند، ممکن است خدمات تولیدی باشند که به منظور افزایش کیفیت تولید ارائه می‌شوند مانند انجام آزمایشات خاص بر روی یکسری قطعات و یا تولید قسمتی از محصول برای شرکت درخواست کننده که در نهایت به تولید یک محصول منجر می‌شود.

  

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 347 تاريخ : 27 بهمن 1398 ساعت: 15:35

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : آرایشگر مردانه چقدر درآمد دارد ؟ بخوانید :

آرایش و پیرایش مردانه چقدر درآمد دارد؟
یک آرایشگر حرفه ای اگر درصدی کار کند می توند دو سه میلیون تومان درآمد داشته باشد اما اگر خودتان آرایشگاه نیمه لوکس داشته باشید، می توانید روی سود شش، هفت میلیون تومانی آن در ماه حساب کنید.

کسی را می شناسم که اصلا حوصله نشستن زیر دست آرایشگر ندارد. هر چقدر او اهل تفریط است، دوست دیگری دارم که ماهی دو بار به آرایشگاه می رود. از این یکی دوستم افراطی تر، چند نفر دیگر بودند که گروهی هر هفته دو بار اول صبح می رفتند تا آن آرایشگری که چندین دوره در خارج از کشور دیده بود، موهای سر و صورت شان را اصلاح کند. فکر کنید اگر چندتا از این مشتری های وسواسی داشته باشد، آن آرایشگر چه پولی به جیب می زند؟

 

 

 

 

آشنایی با شغل آرایشگری مردانه
آشنایی با شغل آرایشگری مردانه

 

 

 

 

باورکردنی نیست. آن هم با دستمزدهایی که آرایشگرها این روزها از مشتریان شان می گیرند. فکر کنید یک اصلاح 10 دقیقه ای انجام می دهند و حداقل 10 هزار تومان در تهران دستمزد می گیرند. نوش جانشان، بخیل که نیستیم. البته در شهرستان ها قیمت ها خیلی کمتر است؛ در عوض هزینه های اجاره مغازه و کلا خرج و مخارج کمتر است

آرایشگرها با کلی مشکل درگیر هستند. ممکن است دیسک گردن و مچ یا حتی کمر بگیرند اما در عوض تحقیقات نشان داده که آرایشگری شادترین شغل دنیاست. آرایشگرها کار متنوعی دارند. هر مشتری که می آید موهایی با رنگ و جنس و حجم مختلفی دارد و شما می توانید ایده های خود را روی آن موها پیاده کنید اما این وجه بامزه و قشنگ ماجراست.

برای تاسیس یک آرایشگاه جمع و جور باید حداقل 8، 9 میلیون تومان البته منهای رهن و اجاره مغازه داشته باشید. سالن های لوکس تر ممکن است فقط 100 میلیون تومان هزینه تجهیزات داشته باشد. درآمدشان هم بد نیست. می شود روی حدود دو، سه میلیون تومان حساب باز کرد اما این نگاه، نگاه بدبینانه ای است. اگر آرایشگاه برای خودتان باشد می توانید ماهی شش، هفت میلیون تومان سود دشت کنید. پس پیش به سوی یک شغل مفرح، سخت و پردرآمد که لازمه اولیه آن یک آموزشگاه آرایشگری مردانه معتبر است.

اوضاع آرایشگرهایی که به نرخ های دولتی وفادارند

نرخ های دولتی به شوخی می ماند. اگر آرایشگرهای مردانه بخواهند چنین قیمت هایی را از مشتریان شان بگیرند، باید بعد از یکی، دو ماه که از جیب بخورند، در مغازه را ببندند و بروند پی یک کار دیگر. اصلاح سر بدون آرایش می شود 15 هزار تومان. این برای یک اصلاح درجه یک است. برای یک کار درجه دو روی موهای سر 12 هزار تومان و برای اصلاح درجه سه 10 هزار تومان باید خرج کرد.

اگر بخواهید موهای فرزندتان را در یک آرایشگاه درجه یک اصلاح کنید باید 12 هزار تومان، برای اصلاح درجه دو 10 هزار تومان و برای اصلاح درجه سه باید 9 هزار تومان هزینه کنید.

یک تعرفه هم برای اصلاح صورت مدل دار وجود دارد. برای چنین اصلاح صورتی باید به ترتیب 10، 9 و 7 هزار تومان آن هم برای اصلاح های درجه یک تا سه پرداخت کنید. اگر هم اهل ته ریش گذاشتن هستید باید بین پنج تا هفت هزار تومان بابت اصلاح های درجه یک تا سه بپردازید. البته این نرخ ها، قیمت هایی هستند که بهمن ماه پارسال 25 درصد افزایش پیدا کرد و به این سطح رسید.

چند نفر از طریق آرایشگری روزی می خورند؟

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران می گوید، حدود دو هزار و 100 آرایشگاه با مجوز در تهران وجود دارد. قبلا پنج هزار واحد بدون مجوز در تهران فعالیت می کردند. این تعداد در بهار امسال به اندازه دو هزار و 400 واحد کاهش پیدا کرد.

مصطفی گواهی اینطور ادامه می دهد که به دلیل اینکه بخش زیادی از آرایشگاه های مردانه بدون مجوز، مستاجر هستند؛ شناسایی این واحدها به راحتی قابل انجام نیست و این واحدها سالانه جابجا یا تعطیل می شوند. همین الان که دارید گزارش ما را می خوانید 90 تا 95 آرایشگاه لوکس در سطح شهر تهران مشغول به فعالیت هستند.

 

 

 

 

آشنایی با شغل آرایشگری مردانه
آشنایی با شغل آرایشگری مردانه

 

 

 

 

این را از خودمان نمی گوییم. مصطفی گواهی، رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران به فارس گفته است. متراژ و وسعت این جور آرایشگاه های لوکس باید بیشتر از 40 متر باشد. او توضیح می دهد که این واحدها باید به سرویس بهداشتی، بیش از چهار صندلی، آرایشگرهای حرفه ای و دستگاه های اتوکلاو و یووی مجهز باشند. البته آنها باید اینترنت رایگان و حوله و پیش بند یک بار مصرف هم به مشتریان خود بدهند.

چطور آرایشگر شویم؟

می توانید مثل قدیم، بروید «وردست» یک آرایشگر حرفه ای بایستید و بعد از چند هفته، کم کم راه بیفتید اما اگر می خواهید خودتان مغازه بزنید باید آموزش ببینید و مدرک بگیرید تا مجوز تاسیس سلمانی را به شما بدهند.

به نوشته دریک آنلاین، برای آموزش دیدن اصولی و گرفتن مجوز باید دوره های سه تا شش ماهه تئوری و عملی آموزشگاه هایی را که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور کار می کنند، بگذرانید. بعد در آزمون وزارت کار شرکت کنید و مدرک معتبر فنی و حرفه ای بگیرید. خود اتحادیه هم رایگان آموزش می دهد و فقط لازم است تا هزینه مواد مصرفی تان را حساب کنید.

بعد از گرفتن مدرک باید امتحان بدهید تا به شما مجوز بدهند. صورت شناسی و ابزارشناسی دوتا از مهم ترین مباحثی هستند که باید آموزش ببینید. اگر هم خودتان مدرک ندارید، یعنی به صورت کارآموزی کار را یاد گرفته اید و می خواهید مجوز بگیرید، باید به اصطلاح مباشر تعیین کنید؛ یعنی از طریق کسی که مدرک آرایشگری دارد، مجوز بگیرید.

آرایشگرها باید به چه ویژگی مشتری شان دقت کنند؟

آرایشگرها باید به ساز مشتری برقصند. اولین چیزی که «اوستاکار»های این حرفه به جوان ترها سفارش می کنند، همین است. اینکه وقتی مشتری می گوید یک مدل خاص را بزنید، اگر می توانید حتما به نظر مشتری احترام بگذارید. فرم صورت از نظر استخوانی یا گوشتی بودن، جنس مو، اندازه گردن، اشکال هندسی سر و سایر گزینه ها را باید آرایشگر در نظر بگیرد و بعد، تصمیم می گیرد که مو را چگونه اصلاح کند.

حتما باید آرایشگاه را در حاشیه خیابان تاسیس کرد؟

جواب، یک نه بزرگ است. هیچ ربطی ندارد. چون تعداد مشتری های گذری خیلی کم هستند. معمولا هر کسی یک آرایشگر ثابت دارد و حاضر نیست پیش آرایشگر دیگری برود و موهایش را اصلاح کند؛ بنابراین مهم نیست در حاشیه یک بلوار یا خیابان معروف آرایشگاه خود را تاسیس کنید.

شما می توانید مثل یکی از آرایشگرهایی که با او گفتگو کرده ایم، در یکی از کوچه پس کوچه های مناطق متوسط شهر، یک خانه را کرایه کنید و غم تان هم نباشد. او هر جا که می رود، مشتری های خودش را هم با خود به مکان جدید می برد.

فرصت شغلی و بازار کار آرایشگری

شما می توانید در آرایشگاه های مختلف کار کنید. در این نوع کار معمولا به صورت درصدی و توافقی با صاحب آرایشگاه کار می کنید. در صورت داشتن تجربه لازم و سرمایه مورد نیاز، می توانید مستقل شده و برای خود آرایشگاهی راه اندازی کنید.

اگر سرمایه کافی ندارید، می توانید با چند آرایشگر دیگر به صورت مشترک، آرایشگاهی تاسیس کنید. همچنین می توانید با گذراندن دوره های تخصصی و گرفتن مدرک مربیگری، آموزشگاه آرایشگری راه اندازی کنید.

 

 

 

 

آشنایی با شغل آرایشگری مردانه
آشنایی با شغل آرایشگری مردانه


هزینه های راه اندازی یک آرایشگاه یا آموزشگاه آرایشگری ممکن است زیاد باشند اما آرایشگران اگر بتوانند خدمات خوبی ارائه کرده و مشتری جذب کنند، به زودی با درآمد خود می توانند این هزینه ها را جبران کنند.

 

 

 

 

برای تاسیس آرایشگاه چقدر باید سرمایه داشته باشیم؟

برای تاسیس یک آرایشگاه ابتدا باید یک مکان مناسب که حداقل 12 متر مربع باشد، تهیه کرد که به طور میانگین 15 تا 20 میلیون تومان رهن و 1.5 تا 4 میلیون تومان هم اجاره نیاز است.

بعد از تهیه مکان مناسب باید سراغ تجهیزات و تزیینات مغازه برویم. این روزها هر صندلی برقی سلمانی بین یک میلیون و 200 هزار تا چهار میلیون تومان خرج برمی دارد که برای داشتن یک آرایشگاه متوسط حداقل سه صندلی لازم است.

هزینه دکوراسیون، سیستم گرمایش و سرمایش و تجهیزات پیرایش هم بالغ بر 10 تا 20 میلیون می شود. پس شما برای راه اندازی یک آرایشگاه متوسط اما زیبا و با کیفیت به حداقل 50 میلیون تومان سرمایه اولیه احتیاج دارید.

یک آرایشگر می گوید می شود با هزینه های خیلی کمتری هم یک آرایشگاه را راه انداخت و نیازی به این همه ریخت و پاش نیست. او تاکید می کند که می شود با حدود 8، 9 میلیون تومان هم یک آرایشگاه را تجهیز کرد.

سروش شیرازی می گوید البته در مناطق لوکس شهر نمی شود با چنین هزینه هایی کار را آغاز کرد. او به تجربه خود اشاره می کند که حدود شش سال پیش یک آرایشگاه را با 55 میلیون تومان سرمایه تجهیز کرد که هزینه فوق العاده بالایی بود.

منبع : http://www.coca.ir/familiar-hairdressing-job-manly

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 366 تاريخ : شنبه 7 دی 1398 ساعت: 23:07

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : کدام کیف دستی زنانه مناسب من است؟ بخوانید :

 

امروز‌ه‌ کیف‌های دستی و زنانه می‌توانند تأثیر بسیار مثبتی را روی استایل شما داشته باشند. کیف‌های زنانه برای بیشتر مراسمات مانند مهمانی‌ها، عروسی، جشن تولد و بسیاری مراسمات دیگر مناسب هستند. اما هر کیف دستی مناسب یک مراسم خاص است. برای مثال کیف‌های زنانه کلاچ بیشتر برای مراسمات و قرارهای کاری هستند و نباید از این کیف‌ها برای موارد روزمره استفاده شود. سعی کنید برای خرید کیف دستی زنانه ملاک‌های خودتان را مشخص کنید و طبق نیازهای‌تان یک کیف مناسب انتخاب کنید. کیف‌های زنانه‌ی دستی مدل‌ها و رنگ‌های خیلی مختلفی دارد که بهتر است بر اساس نیازهای‌تان انتخاب شوند. داشتن چند کیف دستی داخل کمدتان، باعث می‌شود تا بتوانید با بیشتر لباس‌های‌تان یک کیف ست کنید.

کیف‌های زنانه به نسبت اکسسوری‌های دیگر تنوع بیشتر و قیمت کمتر و مناسب‌تری دارند و به همین‌ خاطر بیشتر مورد استفاده‌ی خانم‌ها قرار می‌گیرند. شما می‌توانید با خرید چند نوع کیف زنانه برای استایل‌های مختلف‌تان یک کیف خاص ست کنید و از آن لذت ببرید. بیشتر بازیگران هالیوودی در مراسمات و فستیوال‌ها سعی می‌کنند یک کیف دستی به‌همراه داشته باشند. کیف‌های زنانه نقش تکمیل کننده‌ای را برای یک استایل دارند. کیف‌های دستی انواع مختلفی دارند که در ادامه تعدادی از این کیف‌ها را بررسی می‌کنیم.

[caption id="attachment_5973" align="aligncenter" width="600"]کیف دستی زنانهکیف دستی زنانه[/caption]

انواع مدل کیف دستی زنانه

  1. کیف دستی بولینگ: این کیف سایز متوسطی دارد و تقربیا به ساک‌های ورزشی حمل توپ بولینگ شباهت دارد. این کیف‌ها یک بند جداشدنی نیز دارند. این بند برای آویختن به شانه مناسب است. کیف‌های بولینگ هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند. همچنین این کیف‌ها برای محل کار و ادارات بسیار مناسب هستند.
  2. کیف‌های زنانه‌ی مدل توت: این کیف‌ها ظاهری مستطیل شکل دارند و از پرفروش‌ترین کیف‌های زنانه هستند. این کیف‌ها از شیک‌ترین کیف‌هایی هستند که برای کارهای روزمره می‌توانید روی آن‌ حساب کنید.
  3. کیف دستی‌های بزرگ: این کیف‌ها برای کسانی مناسب است که می‌خواهند وسایل زیادی را در کیف‌شان قرار دهند. کیف‌های خرید یکی از پرکاربردترین کیف‌ها در بین کیف‌های زنانه است. این کیف‌ها با انواع لباس‌های زنانه ست می‌شود و انتخاب بسیار مناسبی برای استایل‌های خیابانی است.
  4. کیف ساتچل: کیف ساتچل یک کیف نسبتا بزرگ با دسته است. این مدل کیف برای سفر و کارهای روزمره بسیار مناسب است.
  5. کیف کلاچ: کیف‌های کلاچ یکی از انواع کیف‌های دستی است که به کمک آن می‌توانید ظاهر و استایلی شیک را در مراسمات داشته باشید. این کیف، مدل‌های بسیار متنوعی دارد و متناسب با سلیقه و نیازتان می‌توانید یک کیف کلاچ مناسب انتخاب کنید. کیف‌های کلاچ اندازه کوچکی دارند و برای قرار دادن وسایل نباید خیلی روی آن حساب کنید.

کیف دستی زنانه ارزان

کیف‌های زنانه دستی کیفیت‌ و قیمت‌های مختلفی دارند که شما باید با توجه به سلیقه و نیازهای‌تان یک کیف مناسب تهیه کنید. جنس‌های رایج کیف زنانه بیشتر چرم، کتان، برزنت و پارچه هستند. البته بین این جنس‌ها، برزنت و پارچه‌ طرفداران بیشتری دارد و علت آن هم قیمت مناسب و کیفیت خوب آن‌هاست. البته باید حواستان باشد که کیفیت را فدای قیمت نکنید چون ممکن است خیلی زود کیف شما بلا استفاده شود.

برای خرید کیف مناسب می‌توانید از عکس‌های داخل اینترنت یا اینستاگرام استفاده کنید و الگو بگیرید. البته ممکن است دقیقا کیف مورد نظر خودتان را داخل فروشگاه‌های اینترنتی پیدا نکنید اما این کار باعث می‌شود تا بتوانید با مدل‌های جدید آشنا بشوید و مدهای روز را پیدا کنید.

اگر قیمت کیف برای شما مهم است، توصیه می‌کنیم سراغ برندهای خارجی نروید و از بین مدل‌های با کیفیت و معتبر ایرانی خرید کنید.شاید فکر کنید کیف ارزان و باکیفت وجود ندارد اما همان‌طور که گفتیم اگه سراغ برندهای خاص و گران قیمت خارجی نروید، کیف‌های ارزانی هم هستند که کیفیت خوبی دارند اما دارای قیمت مناسبی هم هستند. کیف‌های زنانه‌ی دستی و روزمره چند سالی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و در بسیاری از دانشگاه‌ها و ادارات توسط خانم‌ها استفاده می‌شود.

البته موقع خرید کیف مجلسی زنانه باید بررسی کنید که قرار است در چه مکانی از این کیف استفاده شود برای مثال اگر قرار است کیف را در دانشگاه یا محل کار استفاده کنید بهتر است از کیف‌های رسمی با رنگ‌های تیره خرید کنید. اما اگر قرار است به عنوان یک کیف دم دستی استفاده شود شما هیچ چهارچوب خاصی برای انتخاب کیف ندارید و کاملا آزاد هستید.

[caption id="attachment_5972" align="aligncenter" width="580"]کیف مجلسی زنانهکیف مجلسی زنانه[/caption]

فروشگاه کیف دستی زنانه

فروشگاهی که برای خرید اینترنتی کیف دستی زنانه انتخاب می‌کنید، باید فروشگاه معتبری باشد تا در تک‌ تک مراحل خرید همراه‌ شما باشد. فروشگاه اینترنتی زرینچه به عنوان فروشگاه مرجع خرید کیف‌های دستی زنانه، در همه‌ی مراحل خرید همراه شماست. فروشگاه زرینچه به شما کمک می‌کند تا کیف دستی خودتان را راحت‌تر انتخاب کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن کیف دستی‌تان را تحویل بگیرید.

در دنیای امروزی که همه‌ی افراد ارتباط نزدکی با اینترنت دارند یکی از موضوعاتی که در هنگام خرید اینترنتی کمی آزاردهنده است، لمس نکردن فیزیکی محصول است. برای همین فروشگاه‌های آنلاین معتبر و تخصصی، برای بهتر حس کردن همه‌ی ویژگی‌های محصول سعی می‌کنند نقد و بررسی دقیق محصول را بنویسند یا مثلا با نوشتن تک ‌تک ویژگی‌های محصول به شما کمک می‌کنند تا بتوانید نقاط قوت و ضعف محصول را متوجه شوید.

در حقیقت هنگامی شما به یک فروشگاه فیزیکی سر می‌زنید، درست است که از نزدیک محصول ر می‌بینید، اما معمولا فروشنده نقاط ضعف محصول را به شما نمی‌گوید. پس احتمالا شما این نقاط ضعف را بعد از خرید و استفاده از محصول متوجه می‌شوید. این موضوع ممکن است باعث به‌وحود آمدن یک تجربه‌ی بد برای خرید شما بشود. شما موقع خرید از فروشگاه اینترنتی، می‌توانید نقد و بررسی دقیق محصول که کارشناس‌های باتجربه نوشته‌اند را بخوانید. مهم‌تر از همه این‌که می‌توانید نظر خریداران قبلی را هم بخوانید و با اطمینان بیشتری خرید کنید.

خرید از فروشگاه اینترنتی زرینچه

بسیار مهم است که خریدهای‌ خودتان را از یک فروشگاه اینترنتی معتبر انجام بدهید. مزایای خرید به‌صورت اینترنتی بسیار زیاد است. همان‌طور که می‌دانید، می‌توانید کالای خودتان را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. و اگر به هر دلیلی پشیمان شدید، می‌توانید تا ۷ روز بدون هیچ مشکلی هزینه پرداختی خودتان را پس بگیرید. فروشگاه اینترنتی زرینچه به عنوان مرجع اینترنتی خرید کیف دستی زنانه و woman handbag به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین محصول را برای خودتان انتخاب کنید.

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 401 تاريخ : شنبه 7 دی 1398 ساعت: 23:02

چکیده : آهنگ های پاپ... با عنوان : قیمت آهن و تولید سنگ آهن چین بخوانید :

 

قیمت آهن و تولید سنگ آهن چین

تولید سنگ آهن چین و تولید سنگ آهن چینی تاثیری منفی بر قیمت های وارداتی سنگ آهن در معرض کم بودن قیمت نفت دارند. استحکام اثر حجم سنگ آهن قبلی نسبت به قیمت آهن ها نسبت به تولید سنگ آهن چینی به دلیل سنگ آهن کم کیفیت در چین بالاتر است.

در همین حال، با کاهش قیمت های واردات، میزان تاثیر منفی قیمت آهن دوره های سنگ آهن در دوره قبلی به تدریج افزایش می یابد. در نتیجه چین می تواند واردات سنگ آهن را به طور مناسب گسترش دهد.

در حالی که قیمت های سنگ آهن در سطح پایین قرار دارد. علاوه بر این، منابع سنگ آهن چین فراوان هستند اما غنی نیستند. آنها درجه پایین و توزیع ناهموار است.

 

درجه سنگ معدنی چین  

درجه سنگ معدن سنگ آهن داخلی به طور متوسط فقط 31.3٪ و کمتر از میانگین درجه در جهان است که 45.79٪، در حالی که سنگ قهوه ای 97.2٪ است. به این ترتیب، چین باید بهره برداری از سنگ معدن آهن پایین را کاهش دهد.

اگر چه نسبت غلظت صنعت فولاد چین به میزان مشخص تنظیم شده است، قیمت آهن نسبت غلظت صنعت فولاد چین (CR10) بین 30 تا 50 درصد و غلظت CR4 کمتر از 30 درصد است.

در سال 2014، CR4 شرکت های فولاد چین تنها 17 درصد است، در حالیکه ژاپن و ایالات متحده تا 78 درصد و 67 درصد است. بنابراین غلظت صنایع فولاد چین بسیار پایینتر از سایر کشورها است.

علاوه بر این، در حال حاضر 290 شرکت فولاد در چین وجود دارد. با این حال، تنها 7 شرکت تولید فولاد سالانه بیش از 3 میلیون تن هستند.

 

قیمت آهن و بازار صنعت فولاد

بازار صنعت فولاد چین با رقابت مشخص می شود و پدیده توزیع تقسیم شده و سازماندهی نامناسبی را نشان می دهد. در نتیجه، تغییر غلظت آن تا به امروز اثرات مورد انتظار را برای قیمت های سنگ آهن وارداتی ایجاد نکرده است.

مقاله توصیه های زیر را ارائه می دهد:

هنگامی که قیمت آهن وارداتی بالا است، چین باید تولید فولاد خام را بهینه کند و مصرف و واردات سنگ آهن را کاهش دهد. به عنوان قیمت های سنگ آهن در سطح پایین، چین باید صادرات سنگ آهن را به طور مناسب گسترش دهد.

بهره برداری از منابع معدن آهن پایین و کاهش ذخایر معدنی زمین را کاهش دهد. بر این اساس، زمانی که سنگ آهن در بازار عرضه بین المللی کاهش می یابد یا قیمت های واردات بالا می رود، چین می تواند به میزان مناسب واردات را کاهش داده و هزینه های توسعه شرکت های آهن و فولاد را کاهش دهد.

 

مورد اول:

برای بهبود وضعیت تجارت سنگ آهن چین، باید سرمایه گذاری معدن در خارج از کشور را افزایش دهد.قیمت آهن چین با همکاری با موسسات استخراج معادن خارجی برای تامین ثبات عرضه سنگ آهن، چین باید انحصار را از بین ببرد.

بنابراین، چین باید به طور فعال در زمینه کاوش و معادن سنگ آهن در خارج از کشور سرمایه گذاری کند تا عرضه سنگ آهن خود را گسترش دهد تا چین بتواند وابستگی به سنگ آهن وارداتی و تاثیر نوسانات قیمت آهن وارداتی را کاهش دهد.

 

مورد دوم

بازار آتی نقش مهمی در شکل گیری قیمت ها و کاهش خطرات دارد، به طوری که بسیاری از منابع دنیا با بازار آتی قیمت می گیرند. در ضمن، بازار آتی تا حدودی می تواند نفوذ USDX را که بر هزینه شرکت های فولادی چین تاثیر می گذارد را از بین ببرد.

به منظور اجتناب از ریسک قیمت آهن، ادارات دولتی، شرکت های فولاد و سرمایه گذاران باید برای ایجاد و بهبود بازار آتی سنگ آهن چین همکاری کنند.

 

مورد سوم

بازار بازار آتی که می تواند واقعیت بازار چینی را نمایندگی کند و می تواند به طور گسترده ای توسط بازار پذیرفته شود، باعث می شود ابتکار عمل را برای حفاظت از منافع انجام دهد.

همانطور که درجه غلظت صنعت فولاد چین هنوز تأثیر مطلوبی بر قیمت واردات سنگ آهن نداشته است. بنابراین، دولت چین می تواند شاخص های مختلفی نظیر تولید سنگ آهن را برای اندازه گیری غلظت صنعت فولاد در نظر بگیرد.

 

مورد چهارم

از سوی دیگر، شرکت های آهن و فولاد باید ترکیب شوند تا تعداد شرکت های آهن و فولاد کاهش یابد؛ بهینه سازی منابع شرکت ها و تغییر ساختار بازار.

قیمت آهن در عین حال، شرکت های آهن و فولاد چین باید همکاری های خود را برای برنامه ریزی تولید یک فولاد خام تقویت کنند. سپس قیمت واردات آهن را محدود می کند هر چند کنترل واردات سنگ آهن را کنترل می کند.

اولویت نسبی انواع مختلف سنگها بستگی به شرایط بازار دارد و تفاوت بین شاخص های مختلف سنگ آهن بسیار پویا است. شاید بزرگترین راننده همه، حاشیه سود است که فولاد سازان به دست می آورند - تعریف شده توسط قیمت آهن است که آنها فولاد خود را منهای هزینه های مواد اولیه مواد اولیه خود را به فروش می رسانند.

هنگامی که حاشیه بالا است و کارخانه ها از هر تون تولید می کنند، آنها ترجیح می دهند از سنگ های خلوص بالا استفاده کنند تا حداکثر عملکرد کوره های انفجاری خود را افزایش دهند.

 

گسترش قیمت آهن

گسترش قیمت های بین رده ها در طول این زمان ها افزایش می یابد و قیمت آهن شاخص های درجه بالا مانند معمولا مزایای خود را به درصد آهن سنگ آهن. برعکس، هنگامی که حاشیه ها سقوط می کنند، کارخانه ها به سنگ های کم ارزش تر به منظور کاهش هزینه ها و به حداقل رساندن میزان تولید خود نگاه می کنند.

کوره های انفجاری به راحتی می توانند روشن و خاموش شوند، بنابراین برای دستیابی به اهداف عملیاتی خود برای شرایط مختلف بازار ضروری است که به خرید سنگ آهن اقدام شود.

مصرف فرآورده های سنگ آهن نیز می تواند توسط برنامه کاربردی نهایی که تولید کننده فولاد محصول خود را طراحی می کند محدود شود.

به طور معمول، محصولات فولادی با درجه بالاتر، نیاز به مواد با کیفیت بالا با مواد ناخالص کمتر دارند تا اطمینان حاصل شود که آنها در مورد محصول نهایی مورد استفاده قرار می گیرند.

بنابراین، اگر چه برخی از کارخانجات فولاد در تطبیق مخلوط ذوب خود برای انطباق با بازارهای نوظهور مواد اولیه تجربه شده اند، اما برخی دیگر از طرف مشتریان خود را محدود می کنند، چرا که آنها می توانند به کاهش نوسانات شدید بازار دست یابند.

اخیرا، حداقل در چین، سیاست زیست محیطی تبدیل به یک عامل کلیدی در قیمت آهن طیف درجه سنگ آهن شده است.

 

یک قاعده کلی برای قیمت آهن

مجددا به عنوان یک قاعده کلی، سنگ معدن پایین تر با کسرهای بیشتر از ناخالصی ها مانند سیلیکا و آلومینا نیاز به افزایش مصرف کک، که می تواند انتشار گازها و ذرات کنترل شده را افزایش دهد.

سنگزنی سنگ های معدنی نیز می تواند یک روند آلودگی باشد و آسیابهای تحت محدودیت های زیست محیطی ممکن است از سنگ معدن مستقیم به عنوان سنگ های تکه ای یا گلوله استفاده کنند.

به روز رسانی چین به قانون حفاظت از محیط زیست در سال 2016، چرخه های شدیدتری را در مورد آلودگی صنعتی اعمال می کند و اشتها را برای سنگ معدن خلوص بالا افزایش داده است.

قیمت آهن برای قرار دادن این رانندگان به دیدگاه، حاشیه سود بالاتری از آسیا و محدودیت های زیست محیطی که با اصلاحات اخیر صنعتی چین به دست آمده است، اختلاف بین و را به میزان چهار برابر افزایش (در هفت برابر دلار شرایط بین سال 2016 و شروع سال 2018 است.

 

اصلاحات صنعتی چین

اصلاحات صنعتی پیشین چین پس از 2016 شامل کاهش ظرفیت، حذف فولاد غیر متعارف غیرقانونی و محدودیت های شدید آلودگی شده است.

در نتیجه، تفاوت های گسترده ای بین متغیرهای فرضی مختلف بین شاخص های سنگ آهن در رده های مختلف دیده می شود و شرکت هایی که در معرض قیمت هستند مانند در حال حاضر خواستار مبادلات برای فهرست قراردادهای پرداخت شده در برابر این شاخص ها هستند. برای کمک به مدیریت ریسک قیمت آهن، با ریسک پایه به معیار مالی غیر قابل کنترل است.

تغییر شاخص به دلیل نزولی نهایی سیستم تعیین قیمت سالانه سال 2010 با انتظارات ضمنی به دست آمد که ممکن است سنگ آهن بتواند تبدیل به یک محصول معامله شده با کالای بیشتر شود که نشان دهنده شاخص است.

اما به زودی مشخص شد که نمیتواند منعکس کننده طیف وسیعی از محصولات فوق العاده باشد. مزایا و معافیت های مذکور به این معیار شاخص درجه متوسط ​​می باشد مانند.

هدف گذاری بر روی یک هدف در حال حرکت، با قیمت آهن نقطه ای برای بخش های مختلف درجه که در حال حرکت به ضرب و شتم طبل های خود هستند.

 

یک شاخص دیگر بر قیمت آهن

یکی پس از دیگری، شاخص هایی برای کلاس های پایین تر، نمرات بالاتر، کنسانتره، گلوله ها و غیره به منظور تسهیل قیمت گذاری محصولات به کار گرفته شد.

شرکت های معدن سنگ آهن امروزه محصولات خود را با مجموعه ای گسترده تر از شاخص های خود به فروش می رسانند و این روند در روند تنوع شاخص ها هنوز پیشرفت می کند.

اگر چه بولتن فلزی شاخص های متعددی را برای چندین نوع سنگ آهن منتشر می کند، تغییرات عمر واقعی چنین است که تقریبا تمام سنگ های معدنی در برخی موارد نسبت به مشخصات پایه شاخصی که آنها در برابر آن قرار دارند، متفاوت هستند.

از آنجا که نمرات واقعی سنگ آهن با مشخصات دقیق دقیق مطابقت ندارند، معامله گران معمولا حق بیمه یا تخفیف را بر اساس مذاکرات دوجانبه یا استفاده از شاخص های منتشر شده توسط ها توافق می کنند.

شاخص های تکنیکی فلز بولتن، که ماهانه محاسبه و منتشر می شوند، به شرکت ها کمک می کند تا تنظیم قیمت آهن مناسب بر اساس مواد آهن، سیلیس، آلومینا و فسفر محصولات خاص خود را بپذیرند.

منبع : https://www.mehews.com/news/4571164/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A2%D9%87%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%DB%B1%DB%B3%DB%B9%DB%B7

ذوب آهن موزیک...
ما را در سایت ذوب آهن موزیک دنبال می کنید

نویسنده : ممود بازدید : 430 تاريخ : سه شنبه 13 فروردين 1398 ساعت: 15:32

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :